20070208

Niabot na ko

Sa kadugay nakong tuyok-tuyok nahiabot ra gipapon ko ning atong tugkaran, Pastilang lamia sa akong paminaw nga niabot ko dinhi. Atong dakong pasalamat ni Bay Akoy nga maoy naghago sa pagkaplag ning atong nahimutangan. Akong namatikdan nga sa dili pa ta moabot diri sa atong tanaman, morag daghan man pod diayng silingan nato dihing dapita. Nagkadaiya man tong mga bisaya nga akong naagian sa wala pa ko makasulod dinhi. Siguro kon matigayon na ta diri, mamisita pod ta nila didto basig duna tay masarap nga balita kabahin sa ila pong mga gipananum. Basin pod og makaapil ta og sanggi unya dayon makakaon ta og inanag.

Maayo pod unta kon ang ubang tagbalay molusad dinhi og mohatag na og tampo para mapuno na ning atong tanaman sa nagkadaiyang kinabuhi. Siguro akong buhaton mao ang pagpangita sa tinubdan sa tubig ning dapita kay dili mahimutang og dili molipang ang atong mga tanum kon walay ikabisbis niini.

Kahibalo ko nga ang kamingaw mahulipan sa kamaya kon magsingabot na ang atong tanang kaubanan. Dunay molaylay, dunay sayaw og dunay mobalak. Dunay magtuwa sa bag-o pa kaayong kuha ni Bay Tomas. Pero ang tagay di gyud nato gikalimtan kay kini maoy mopasamot sa atong kalipay og hudyaka.

Jesse

No comments:

Post a Comment